Ha leszokott a dohányzásról mit tegyen. Ha leszokott a dohányzásról, mit tegyen - boveto.hu


DOHÁNYZÁS Lépjen ki a dohányzásról

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

lehetséges leszokni a füstölésről

Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket!

Ne Gyújts Rá!

Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Ünnepelje meg a leszokást!

Fèl ève dohányzás nèlkül

Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról! Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp.

Hirdetés 3.

Ha leszokott a dohányzásról, mit tegyen Soma 30 év után leszokott a dohányzásról - Hogyan lehet leszokni a dohányzásról 6 hétig leszokni a dohányzásról 4 hónappal ezelőtt fórum, cigaretta vásárlás leszokni a dohányzást tvc hogyan lehet leszokni a dohányzásról.

Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

egy oszteopata segít leszokni a dohányzásról

Ha leszokott a dohányzásról mit tegyen dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros szenvedélyüknek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni!

  • A testi-lelki-szellemi harmóniáért szeretettel.
  • A válasz egyértelműen igen.
  • Nagyon hosszú ideig dohányzott hogyan lehet leszokni

Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat! A reggeli cigarettát cserélje egy almára!

A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát! Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb.

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be

Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges! Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető.

hagyja abba a dohányzást a masszázs pontokon

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain!

Tegye le a cigarettát és érezze az előnyöket!

A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly.

Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket!

  1. Érv a dohányzásról való leszokásról
  2. Hagyja abba a dohányzást helyreállítva az idegrendszert
  3. Кто же .
  4. Fejfájást okozhat a dohányzás miatt

Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással! Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent. Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról pszichoterapeuta tanácsokkal

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, ez persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja.

segítség a dohányzásról való leszokásban

Kössön fogadást! A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem dohányzik. Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást.

Keresés Ne Gyújts Rá!

Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét.