Hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról, Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!


hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról

Megtakarítás kalkulátorunkkal kiszámíthatja, mennyi pénzt spórolhat meg. Azonnali vagy fokozatos leszokás? Akár egyik napról a másikra, akár fokozatosan szeretne leszokni a dohányzásról, ha az önnek megfelelő módszert választja, akkor sikerülhet!

hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról

Az alábbiakban az egyes módszerekkel kapcsolatos érveket és ellenérveket olvashatja Teljes leszokás Érvek Ha Ön a teljes leszokás mellett dönt, akkor hamarabb fogja tapasztalni a pozitív egészségügyi változásokat. Már 20 perccel az utolsó cigaretta után normalizálódik a vérnyomás és a pulzus.

9 ok, amiért a Dohányzás Egészséges!

Már 72 órán belül érezni fogja, hogy könnyebben lélegzik és energikusabb, majd héten belül a vérkeringése is javul. Ha úgy döntött, hogy egyáltalán nem gyújt rá, akkor kidobhatja a dohányzás minden kellékét.

Hogyan kell megfelelően lélegezni, amikor leszokik a dohányzásról. Leszokni a dohányzásról, amikor könnyebb lélegezni.

Szabaduljon meg az összes hamutartótól és öngyújtótól. Így remélhetőleg eszébe sem jut majd a dohányzás, de ha mégis, akkor is kisebb lesz a kísértés.

hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról

Ha Ön hirtelen teszi le a cigarettát, azzal még nem kell egyik napról a másikra lemondania a nikotinról is. Ne felejtse: a függőséget a nikotin okozza, míg a nagyobb egészségügyi kockázatokat a cigarettában található dohány.

Ha hagyja abba a dohányzást, ártalmas.

A nikotinpótló terápiás termékek például a rágógumi és a tapasz szabályozott mennyiségű nikotint juttatnak a szervezetbe, miközben kiiktatják a dohánnyal kapcsolatos kockázatokat. Az erre vonatkozó vizsgálatok szerint a nikotinpótló terápiás termékeket használó dohányosok nagyobb eséllyel szoknak le, mint azok, akik csak akaraterejükre támaszkodnak.

Dohányzásról leszokás Nincsenek megjegyzések A cigarettára gyújtás a független, szabad élet egyik ikonikus szimbóluma volt a as, es években. A jó azonban nem jár egyedül, ezért fokozatosan rájöttünk a dohányzás egészséget károsító hatásaira is. Éppen ezért egyre kevésbé lett vonzó szabadon halálba cigarettázni magát a függetlenségre törekvő, szabad embernek. Kezdtünk rájönni arra, hogy a szabadság is addig igazán értékes, ha nagyobb egészségügyi problémák nélkül tehetem azt, amihez kedvem van.

Ellenérvek Az elszívott cigaretták mennyiségének csökkentése jó leszokási módszer — amennyiben Ön végül valóban leszokik. Azonban könnyen előfordulhat, hogy amikor már sikerült a csökkentés például ha már csak napi két szálat szívmegelégszik az eredménnyel, és soha nem szokik le teljesen.

hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról

Így fokozatosan le tud mondani a nikotinról, és nem szakad meg a leszokási folyamat. A lassú, fokozatos leszokás azt is jelenti, hogy Ön bizonyos mértékben továbbra is árt egészségének és megjelenésének, és továbbra is cigarettára költi jövedelme egy részét.

Melyek lesznek a dohányzásról való leszokás kedvező hatásai?

Törekedjen arra, hogy a folyamat ne jusson holtpontra: hétről hétre tűzze ki célul az elszívott cigaretták számának további csökkentését. A nikotinpótló terápiás termékek megkönnyítik ezt a folyamatot.

hogyan kell megfelelően lélegezni amikor leszokik a dohányzásról

Akár cigaretta adagját szeretné csökkenteni, akár leszokni szeretne, a "Keresse meg az Önnek való megoldást" funkcióval megtalálhatja az Önnek megfelelő terméket.